marți, 9 octombrie 2012

Impresii sejur lingvistic pentru adulti Antibes ~ Franta

Impresiile primite de la Magda, 39 ani, care a participat in perioada 30 septembrie - 6 octombrie la un sejur lingvistic de limba franceza pe Coasta de Azur, la Antibes.

Buna ziua,
Tocmai am incheiat sejurul lingvistic in Antibes si va scriu ca sa va comunic impresiile de calatorie.
In primul rand trebuie sa va multumesc pentru deschiderea pe care mi-a oferit-o acest sejur. A fost o experienta interesanta de comunicare si de maniera de studiu lingvistic.
In al doilea rand, trebuie sa remarc ca o saptamana de curs este foarte scurta; practic, am avut curs doar 4 zile a cate 3,5 ore / zi; prima zi a fost de acomodare si prezentare a imprejurimilor. Evident, sunt necesare cel putin 2 saptamani pentru un curs care sa faca sens cat de cat, asa cum, de altfel, am fost avertizata la prima intalnire cu dvs.

Pe de alta parte, cazarea in familia gazda nu a fost asa cum imi imaginam eu. Familia locuia la apartament, intr-un mic bloc de locuinte, spatiul interior fiind aglomerat, cu o singura baie pentru 3 persoane = 1 gazda + 2 studenti. Un aspect pozitiv a fost faptul ca am avut drept colega de apartament o persoana placuta, cu calitati umane deosebite, cu care am avut ocazia sa comunic mai mult in limba franceza.

Pe viitor, intr-o situatie similara voi fi mult mai rezervata in privinta acceptarii acestui tip de cazare, cu toata diferenta de pret implicata.

Cu multumiri pentru colaborare,
Magda

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu