luni, 26 noiembrie 2012

Impresii sejur lingvistic pentru adulti la Paris

Impresiile lui Marian, 23 ani, care a participat la un sejur lingvistic la Paris in perioada 30 iulie - 24 august 2012:

" M-am distrat de minune la Paris.

Inainte de a pleca voiam sa imi schimb jobul. Acum, dupa ce m-am intors, sunt mai linistit si am reusit. Pe langa noul job, mai incep si o afacere si am si Masterul.

Cursurile de limba franceza sunt ideale pentru a cunoaste multa lume interesanta.


In luna august, cand am facut eu cursul, a fost o vreme frumoasa si calduroasa. Am vizitat tot Parisul, am fost la Moulin Rouge, muzee etc.

Parisul e un oras extraordinar. Poti cauta pe net cluburile de studenti si poti petrece in fiecare seara cu colegi de la scoala si cu studenti de la facultatile din Paris.

In centru mancarea destul de scumpa, dar la supermarketuri prin suburbii este super ieftina. Apa o gasesti chiar mai ieftina decat in Romania, in schimb cluburile sunt ultra scumpe.
Este si un restaurant romanesc foarte interesant langa Tour Eiffel, se numeste „Doina”. Mancarea este super buna dar, ce e adevarat, este scumpa.

Eu am prins ziua mea de nastere acolo si in saptamana in care e ziua ta de nastere poti merge gratuit la Disneyland, poti merge in club si ti se ofera o sticla de sampanie gratuit si ai diverse alte oferte.

Pe unde am fost, am schimbat cat de mult am putut in bine imaginea romanilor."




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu