vineri, 2 noiembrie 2012

Impresii tabara SUA & Canada ~ vara 2012

Impresiile lui Mihai, care a participat in tabara internationala cu insotitor de grup din SUA & Canada in perioada 29 iunie - 21 iulie 2012:

Ma numesc Mihai Viorel Poppa. Am 11 ani si am fost mezinul grupului din Tabara Internationala de grup SUA & Canada Tour, 29 iunie - 21 iulie 2012.

Mi-a fost putin greu sa ma adaptez colegilor mei de grup ce erau mai mari ca mine, dar cu rabdare si perseverenta am reusit. Si asteptarea mea a fost rasplatita.

Atat de mult mi-am dorit sa vad America si Canada deopotriva, incat nici nu-mi venea a crede ca am ajuns pe aceste meleaguri. Credeam ca pot numai visa la ele, dar iata, visul a devenit realitate cu ajutorul agentiei Mara Study Turism.

Mi-a placut enorm totul. De la cazare, la mancare, la locurile absolut extraordinare pe care le-am vizitat, dar si stilul de sustinere a orelor de limba engleza, total diferit de al nostru: mult mai relaxant, lejer, aproape totul intr-o echipa, ca nici nu-ti dadeai seama ca faci lectii.

Apoi, despre locurile minunate de acolo, ce sa mai spun?! Totul a fost senzational! De la Washington- capitala USA, mare, impunatoare, plina de cladiri importante, memoriale, monumente, multe parcuri, cu multa liniste si incarcata de istorie, la New York – unde forfota este continua, un oras plin de energie, de spectacol. Apoi, cascada Niagara – unica in lume – o frumusete desavarsita. La fel de impresionante si surprinzatoare prin frumusetea locurilor sunt si Toronto, Ottawa si Montreal.

Desi au fost 3 saptamani, parca tot nu au fost de ajuns! Imi doresc sa revin in SUA si Canada si sa vizitez pe indelete si alte zone de vis.

Mihai Viorel Poppa


  
 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu