vineri, 10 octombrie 2014

O zi din viata petrecuta intr-un campus britanic !

Am sa va descriu o zi petrecuta intr-o tabara de limba engleza, o tabara in strainatate, astazi o tabara in Anglia

Ma aflu intr-o  tabara internationala,
Cursurile de limba engleza incep luni dimineata. E luni dimineata deja! Am in fata ochilor o imagine, este logo -ul scolii :

“There is no time to get bored! Every day we are doing new and different things!
...asa o fi?

E destul de devreme si ma duc sa iau micul dejun cu alti studenti, la sala de mese intre orele 7,30 – 8,30. Mancarea este buna: chifle, felii de branza, carne rece, cereale, fructe si bauturi cum ar fi cafea, ceai sau sucuri de fructe. Englezii numesc aceasta „mic dejun continental”. Dupa masa trebuie sa ma intorc in camera mea si sa imi fac ordine, chiar daca acest lucru nu ma prea incanta.
Cursurile de limba engleza se anunta a fi foarte interesante.

Ajung in clasa unde profesorul ne asteapta la cursurile de limba engleza care incep la ora 09,00 si se termina la la ora 12,45. Fiecare lectie are 45 de minute dupa care avem pauza 15 minute. Cursurile de engleza sunt foarte interesante si distractive  iar profesorul  este foarte bun. Exersam impreuna limba engleza sub toate aspectele: discutii, ascultare, citire si scriere, combinate cu jocuri si lucrul in echipe, in grupuri mici, astfel incat lectiile sunt mult mai variate si interesante. Profesorul  ne asigura ca prin jocuri distractive putem invata cel rapid si mai eficient. Nu ne plictisim, jocurile lingvistice sunt foarte amuzante si ne capteaza total atentia.
 De acum pot vorbi despre „noi” pentru ca suntem deja un grup de prieteni din toate colturile lumii care incearca sa vorbeasca in aceeasi limba. Si chiar reusim cu succes acest lucru! Suntem maxim 15 copii in grupa si avem cam aceeasi varsta si cu siguranta aceeasi „nebunie internationala”, care cred ca o gasesti in fiecare tabara in strainatate.
Dar ne e foame !
Ajungem din nou in sala de mese pentru pranz. Avem un fel principal si un desert. Numai in zilele cand mergem in excursii, cum ar fi la Londra sau la Harry Potter studio, luam cu noi pranzul la pachet.

E timpul sa ne distram !
Dupa amiaza, avem activitati sau excursii. Activitatile sunt jocuri in aer liber cum ar fi fotbal, tenis, netball, schi pe partie artificiala, rounders, rugby sau cricket sau in sala de sport cum ar fi baschet, badminton, bowling, etc. Intotdeauna suntem insotiti de un lider de grup din staff ul scolii.
Cand facem excursii, sau vizitam punctele de atractie din zona, calatorim cu trenul sau autocarul. Uneori facem plimbari pe jos cu ghid, pentru ca in acest fel avem mult mai multe posibilitati de a vedea minunile acelor locuri. Astfel in aceasta vacanta de studii invatam tot timpul, chiar si cand nu suntem la scoala pentru ca suntem nevoiti sa comunicam in limba engleza, atat cu noii prieteni, cu profesorii cat si cu oameni cu care interactionam peste tot.
 Londra este foarte mare iar noi, foarte curiosi si entuziasmati sa vedem cat mai mult.
Ne este  foame din nou !
Ne intorcem la cina in jurul orei 18,30 unde avem un fel principal si desert,  apoi liber pentru activitatile de interior. Un film bun este bine venit.

Maine va urma o noua zi si alte provocari ne asteapta, vom avea discoteca, karaoke.... putem face seara un foc de tabara.
Cam asa arata o zi din aceasta tabara de limba engleza din Anglia. In mod sigur nu m-am plictisit

“There is no time to get bored!
 Every day we are doing new and different things!”